fb1

t1

email

Organski ProizvodiProizvođačidm-drogerie markt Srbija

dm-drogerie markt Srbija

dm

Tu sam čovek. Tu kupujem. 

Ovo je obećanje koje u centar pažnje stavlja čoveka kao individuu – bio on kupac ili zaposleni. dm nudi svakoj osobi odgovarajuću ponudu koja će naglasiti njenu individualnost. dm živi svoju filozofiju kroz bogat asortiman visokog kvaliteta, ljubazno savetovanje od strane dm zaposlenih kao i kroz pristupačnost za svoje kupce.  

Čovek je u centru 

Naš stalni izazov je rad na oblikovanju firme kako bismo oplemenili potrošačke potrebe naših kupaca, delovali kao društveno odgovorna zajednica u našoj okolini i kroz zajednički rad pružili mogućnost usavršavanja našim zaposlenima. Stoga se vođenje kompanije zasniva na sledećim principima:  

Principi prema kupcima 

Na tržištu nastupamo pomoću svih marketinških instrumenata kako bismo dobili stalne kupce koji će kupovati u dm-u, a čije ćemo potrebe oplemeniti našom ponudom robe, proizvoda i usluga. 

Internacionalno priznati

dm drogerie markt spada u jedne od najvećih lanaca drogerija u Evropi. Prva drogerija je otvorena još 1973. u gradu Karlsrue u Nemačkoj. Danas je to reprezentativan lanac sa preko 2700 drogerija u 12 zemalja širom Evrope. dm-drogerie markt d.o.o. Srbija osnovana je u Beogradu 2002. godine kao 100% kćerka kompanija austrijskog dm drogerie markt GmbH. Prva prodavnica dm-a u Srbiji otvorena je 29.01.2004. godine u Beogradu, a danas smo otvoreni za Vas u 48 prodavnice, u 20 gradova širom Srbije.

Poslovno uspešni

U poslovnoj godini 2011/2012 u celoj grupi koju čine 12 zemalja u kojima dm drogerie markt posluje, ostvaren je zavidan promet od 6,8 mlrd EUR i time ostvaren rast od 11,3% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. dm drogerie markt je u istom periodu ostvario na tržištu Srbije značajan rast od 25% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu i dodatno pokazao usmerenost ka zadovoljenju svih potreba kupaca na ovom tržištu.

Zadovoljni radnici

Preko 330 zaposlenih radi trenutno u sistemu dm Srbija: u drogerijama, centrali, kao i centralnom magacinu, kako bi svakog dana ceo dm sistem besprekorno funkcionisao. U celoj dm grupi, trenutno je širom Evrope preko 43.000 zaposlenih, kojima dm pruža kreativno i sigurno radno mesto.

Što se tiče motivacije i nagrađivanja, zaposlenima pružamo mogućnost usavršavanja, internog napredovanja, redovna primanja na visokom novou i 14 plata godišnje, a osim toga trudimo se da im omogućimo prijatnu radnu atmosferu.

Svake dve godine u celom dm koncernu sprovodimo anonimne ankete za zaposlene i sa velikim zadovoljstvom možemo reći da 85% zaposlenih u dm Srbija izjavljuje da je ponosno što radi u dm-u, dok 98% vidi sebe u okviru dm tima i u narednom dugoročnom periodu, čime anketa sprovedena u Srbiji, ali i u drugim zemljama, oslikava zadovoljstvo zaposlenih na vrlo visokom nivou.

Broj 1 kod kupaca širom Evrope i u Srbiji

dm nudi najveći izbor drogerijskih proizvoda. Asortiman u dm drogerijama obuhvata oko 12.000 top aktuelnih proizvoda iz raznovrsnih asortimana, od čega preko 2.700 proizvoda private robne marke i preko 200 proizvoda organske hrane. Prvenstveni fokus je na asortimanima iz oblasti lepote i zdrave hrane, bebi asortmana, održavanja domaćinstva i foto programa i usluga. Dopunski asortimani poput hrane za kućne ljubimce, sezonski asortimani i dopunski tekstilni asortimani, upotpunjavanju bogatu paletu proizvoda koje u najvećem delu možete pronaći u svim dm drogerijama u Srbiji.

Društvena odgovornost

dm drogerie markt posluje kao društveno odgovorna kompanija, nastoji da pruži pomoć i podršku društveno najugroženijima kategorijama društva. Na svakom otvaranju naših prodajnih objekata, nezaobilazan deo predstavljaju i humanitarne prodaje, nakon kojih se sredstva neretko utrostručuju i doniraju ustanovama kojima je pomoć najpotrebnija. Kao kompanija nastojimo da vodimo brigu o najugroženijima pa smo tako već dugogodišnji prijatelji Doma za nezbrinutu decu “Drinka Pavlović” i drugih institucija za brigu o deci bez roditeljskog staranja i sa specijalnim potrebama, ponosno podržavamo inicijativu “Bitka za bebe” i nastojaćemo da i u perspektivi podržimo što više organizacija i institucija koje imaju za cilj obezbeđivanje lepšeg detinjstva najmlađima koji predstavljaju našu budućnost.

Pored humanitarnih aktivnosti, insistiramo i na očuvanju životne sredine kako bi budućim generacijama ostavili bolju i lepšu Srbiju. S tim u vezi smo se priključili akciji “Očistimo Srbiju” u okviru koje su zaposleni učestvovali u čišćenju Beograda, obavezali smo se da ćemo smanjiti potrošnju plastičnih kesa, uveli kontejnere za odlaganje baterija i proširili asortiman ekoloških proizvoda za domaćinstvo.

Stručna praksa u dm-u

dm nudi mogućnost srednjim školama da svoje učenike pošalju na stručnu praksu u naše prodajne objekte. Za svakog đaka pripremamo konkretan plan školovanja koji obuhvata upoznavanje i funkcionisanje maloprodajnog objekta, robnu i novčanu privredu, organizaciju rada zaposlenih, marketinške aktivnosti, upravljanje magacinom, kao i rad sa potrošacima, rešavanje reklamacija i slično, a praksa se sprovodi tokom oba školska polugođa. Naše poslovođe su u ovom slučaju svojevrsni treneri koji su zaduženi za razvoj đaka i staraju se da oni upoznaju i savladaju sve aktivnosti. Na kraju prakse svi naši praktikanti dobijaju od dm-a potvrdu i preporuku za dalju budućnost, ali istovremeno ovo je za nas iskustvo od neprocenjive vrednosti, jer u ovim mladim ljudima koji rastu sa nama vidimo potencijalnu radnu snagu izuzetnog kvaliteta i za nih su kod nas vrata uvek otvorena.

O Alnaturi

Iz dm-ovog širokog asortimana zdravih prehrambenih proizvoda izdvajamo širok i raznovrstan  izbor visokokvalitetnih organskih proizvoda marke AlnaturA koji potiču iz strogo kontrolisanog ekološkog uzgoja, što garantuje BIO oznaka na svakom pakovanju.

Oznaka “BIO" na ambalaži proizvoda garancija je za potrošača da je proizvod zaista "organski“ te ona pripada samo proizvodima koji u svom sastavu imaju najmanje 95% sastojaka koji dolaze iz organskog poljoprivrednog uzgoja.
Svi Alnaturini proizvodi odgovaraju strogim nemačkim i evropskim standardima kvaliteta i kontrole, a većinu sirovina isporučuju poljoprivrednici koji pripadaju priznatim nemačkim udruženjima organskih uzgajivača, kao što su npr. Demeter, Bioland ili Naturland, što takođe garantuje odgovarajući pečat na pakovanju.

Šta je to organska hrana? 
Organska hrana (biološka, ekološka) brine za ljude i okolinu, jer je zasnovana na ekološkim principima proizvodnje koji izbegavaju upotrebu veštačkih hemijskih sredstava, kao što su veštačka đubriva, pesticidi, aditivi i medicinski proizvodi, a cilj joj je održivi sastav poljoprivrede. Najveći naglasak stavlja se na zaštitu tla i okoline, a kad je reč o uzgajanju životinja velika briga polaže se za dobrobit životinja.

Organska hrana istovremeno je i funkcionalna hrana jer sadrži 10% do 50% više funkcionalnih sastojaka od klasične hrane. 

AlnaturA = 100 % EKO kvaliteta 

Svi poljoprivredni sastojci u proizvodima AlnaturA potiču iz 100% ekološkog uzgoja i time premašuju zahteve EU-EKO odredbi koje propisuju minimum od 95%
Poseban kvalitet proizvoda AlnaturA takođe se zasniva na pažljivom odabiru sirovina, brižnoj preradi, ophođenju sa zaslađivačima do strogog osiguravanja i proveravanja kvaliteta.

1. Odabir sirovina
Poljoprivredni sastojci svih proizvoda AlnaturA potiču iz kontrolisane ekološke poljoprivrede¸ odnosno AlnaturA je 100% EKO. Pri tome se prednost daje sirovinama koje potiču od priznatih ekoloških poljoprivrednih udruženja (Bio-Austria, Demeter, Bioland,...), a pri samom odabiru sirovina posebna se pažnja pridaje autentičnosti, svežini i vitalnosti istih.

Većina proizvoda AlnaturA od žitarica kao što su semenke krupnika, pšenične pahuljice i ječam potiču iz regionalnog austrijskog uzgoja i poseduju EKO potvrdu. Cilj EKO poljoprivredne organizacije je, između ostalog, istrajan razvoj ekoloških poljoprivrednih gospodarstava. 

2. Brižna obrada uz očuvanje svih vrednih sastojaka
Proizvodi AlnaturA brižno se obrađuju, uz nastojanje da se broj obrada smanjuje. To pravilo naročito se nalaže kod hladno isceđenih ulja (suncokretovo ili maslinovo ulje) i kod sokova dobijenih ceđenjem (sok od šargarepe, narandže, multivitaminski sok).
Sokovi dobijeni ceđenjem, cede se iz voća ili povrća u zemlji iz koje potiču i ne dodaju im se sredstva za razređivanje i šećeri.
S obzirom da se sokovi dobijeni ceđenjem samo pasterizuju i ne bistre, pa se ne razređuju stabilizatorima, oni ostaju prirodno mutni, čime zadržavaju visokovredne sastojke iz voća, odnosno povrća.
Sokovi iz koncentrata, prepoznatljivi po napomeni "iz koncentrata voća", takođe se cede u zemlji porekla. Zatim se sok kuva dok se ne dobije koncentrat pa se na kraju prevozi u zemlju punjenja i tamo dopunjava vodom. Nedostatak ove vrste sokova je što se gubi deo vrednih sastojaka, zbog čega trpi aroma. 

3. Slatko, ali ne preslatko...
AlnaturA je vrlo oprezna u korištenju zaslađivača i umesto njih upotrebljava, npr. med, delimično prerađeni šećer trske i sokove dobijene ceđenjem. Takođe i za kućnu upotrebu AlnaturA nudi alternativne zaslađivače: od ukusom neutralnog zaslađivača od agave s visokom jačinom slatkoće preko javorovog sirupa koji poseduje bogat ukus oraha do aromom bogatih voćnih preliva i široko upotrebljivog delimično prerađenog šećera trske.
Mnoge prehrambene namirnice same po sebi donose sopstveni, prirodni šećer u proizvod. Tako su npr. kašice AlnaturA (koncentrati) od jabuke potpuno bez šećera, tj. u stakleniku se nalazi 100% EKO voće. Podrazumeva se da proizvodi AlnaturA ne sadrže veštačke boje i pojačivače ukusa. 

4. AQua ima zadnju reč - AlnaturA osiguranje kvaliteta i kontrola

Prilikom razvoja recepture AlnaturA stručnjaci savjetuju proizvođača, odnosno firmu. Sve Alnaturine ideje o proizvodu strogo kontroliše radna grupa za kvalitet (AQua) koju čini šest nezavisnih stručnjaka i poznavaoca branše zdrave hrane. Oni imaju pravo veta, ukoliko predlozi ne odgovaraju strogim Alnaturinim kriterijumima.
Svi proizvodi AlnaturA redovno se ispituju u nezavisnim, stručnim naučnim laboratorijima na sledeće parametre:
na eventualne tragove pesticida, teških metala i ostalih štetnih čestica, kao i na mikrobiološka opterećenja i genetskim inženjeringom uslovljene promene, što se kroz oznaku zeleno polje dokumentuje na svim AlnaturA proizvodima.
Dodatno se provode i senzorske kontrole.

Go to top